Rézműves Miklós - Észrevenni másokat
2019. november 01. írta: Surman László

Rézműves Miklós - Észrevenni másokat

20190718_143045.jpgVegyük észre azokat akik szükségben vannak

Mert sokaknak nem könnyű csak hallgatnak

Van akinek ruhára kajára vagy egy jó szóra van szüksége

Azért hogy mindenkinek legyen reménye

 

Jézusnak is segítettek a keresztet vinni

Van amikor segítség nélkül nem lehet tovább menni

„Sokkal jobb adni mint kapni”

Segítsünk ne kelljen senkinek meghalni

 

Tedd meg amit te meg tehetsz

Ez által sokkal jobb ember lehetsz

Járj te is nyitott szemmel

Ez az amit Isten nagyon kedvvel

 

„Mert éheztem és ennem adtatok

Szomjaztam és innom adtatok

Jövevény voltam és befogadtatok

Mezítelen voltam és felruháztatok

Beteg voltam és meglátogattatok

Börtönben voltam és eljöttetek hozzám”

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr5115276886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása