Farkas Györgyné Ibolya - Hová lennék?
2020. október 10. írta: Surman László

Farkas Györgyné Ibolya - Hová lennék?

farkas_gyorgyne_ibolya.jpgHová lennék én nélküled?
S ha már szívemben
Nem lenne most helyed,
Mit mondjak én arról,
Amit nekem sosem mondtak el?
Hová lennék, ha nem
Látnám a napot s a fényt
A csillagot?
Emlékként az örökké valóságtól
Rendített csokrot...
Hová lennék, ha nem lenne
Most hitem, hogy szívdobogásom
Adja szívemből mondott imám,
Hová lennék, ha nem hallanám
Isten szavát s amiben hiszek
Hogy jó lesz ez a világ?
Benne helyem meglelem,
Mert istenem szeret és vigyáz...
Hová lennék én, ha most
Nem ölelne át két karom
És szívemből nem mondanám,
Hogy én szeretlek Téged
Nagyon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr8216234446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beregi B Endre Pepper 2022.09.29. 21:21:29

Kedves Ibolya,,szép és egyben megható
süti beállítások módosítása