Farkas Györgyné Ibolya - Lámpa fénye
2021. április 28. írta: Surman László

Farkas Györgyné Ibolya - Lámpa fénye

farkas_gyorgyne_ibolya.jpgAkkor még nem tudtam

Hogy ki ő, de ma már tudom,

Hogy ki volt, s ma így emlékszem Rá

Kedves arcú nénikére, kézen fogott

S így szólt hozzám, ezután én leszek

A te mamád, - de hol van, hová lett az én anyám?

Ne szólt semmit, tekintete messze néz

- lát téged és szeret nézd, hogy ragyog

A napnak ragyogó s áldott fénye

- dobbanjon hát most a te szíved is ő érte

Én nézek az ég felé, arcom simogasd

Az áldott nap fénynek szirmai

Mennyi, de menyi szeretet:

- tanulj meg imádkozni!

- Isten minden gyereket szeret!

Lámpát gyújtott imát mondott,

Össze kulcsolt kezein olvasóval

Imát mondott, kicsi gyöngy karikák

Bár csak nekem adná!

S adta egy életre:

Vajon kinek beszél s kit lát?

Az Úr az ő Istene, akit nem lát

De mégis úgy szeret

Én itt ülök mellette, bár csak engem szeretne

Lámpa fénye most még jobban ragyog

Lelkemnek fényt hagyott,

Észre vette haragom, simult keze arcomon

- várjál kicsim mindjárt alszunk!

Lámpát fújunk, s majd még imát mondunk,

Ágyam igazítsa, arcom simogassa,

- Áldott az úr neve, mindig legyen egy imád!

Ha majd már nem ébredek meg, de én mindig

Melletted leszek, ne félj kicsim, Isten áldott,

S áldjon s óvjon meg téged.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr4416516140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása