Farkas Györgyné Ibolya - Nézz fel az égre
2020. július 06. írta: Surman László

Farkas Györgyné Ibolya - Nézz fel az égre

farkas_gyorgyne_ibolya.jpgNézek az égre
A csillagos égre,
Ami most fenn
Úgy ragyog és
Néz le rám.

Arcod nem látom,
S a hangod sem
Hallom, mert én
Most álmodom,
Rólad álmodom.

Te elmentél,
Messze vagy most,
Távolról nézel le rám.
Szemedben könny ragyog,
Ami a szívemig hatol,
De te, nézel csak le rám.

Úgy hulljon a könnyem
Hogy szívemig hasson,
A fájdalom.
Karom úgy ölelt,
Ahogy azt most
Álmodom.

Nézz fel az égre
Én ott vagyok,
Könnyed ne hulljon,
Mert mindig veled
Maradok, nem csak
Álmodod.

Lelkemben nincs már
Több fény és remény
Csak csorduló gyertya fény,
Amit hord a viharos szél
A csillagos ég felé

Már elfáradtam én
Időm lassan le jár,
De addig is nézel le rám.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr2315986306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sodan 2020.07.27. 07:47:49

Gyönyörű,nagyon szép,
szívhez szóló alkotásod tetszik Ibolya
süti beállítások módosítása