Rézműves Miklós - Szerelmes vers Klaudiámhoz
2019. július 27. írta: Surman László

Rézműves Miklós - Szerelmes vers Klaudiámhoz

pizap_com15642418180391.jpgTíz éve szerelembe estem

Tudtam vele akarom leélni az életem

A szívem a mellkasomban zakatolt

Mintha ez meg lett volna írva valahol

 

Szeretem és szeretni fogom míg élek

Ezen nem tudnak változtatni az eltelt évek

Mi már nem két személyként élünk

Két szív de egy a vérkeringésünk

 

Olyan vagy nekem mint a vízesés

Gyönyörű és Te vagy számomra a felüdülés

Olyan vagy nekem mint a nap a földnek

Beragyogod az egész életemet

 

Olyan vagy nekem mint a só az ételben

Pótolhatatlan nélkülözhetetlen drága Szerelmem

Olyan vagy nekem mint a legszebb virág

Csodálatra méltó a legszebb látvány

 

Ó de szeretlek egyetlen Klaudiám

Tíz év eltelt de a szívem ugyanúgy kalapál

Tudom ennek a szerelemnek soha nem lesz vége

Míg élek Te maradsz a szívemben

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr4414982808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása