Rostás Györgyné Ibolya - Az én világom
2020. július 30. írta: Surman László

Rostás Györgyné Ibolya - Az én világom

farkas_gyorgyne_ibolya.jpgAz én világomban nem
Kell a csillogás csak a mit
Isten ad, az a ragyogás

Az én világomban hit van
És remény, szeretet és áldás,
Az én világomban minden
Ember egyformán érték

Hiszen egy formán dobban
Meg szívünk s majd hallgat el,
Az én világomban a szegény
Is gazdag, mert lelkében gazdag

Az én világomban nincs törekvés,
csak a minden napi áldott kenyér
Az én világomban csak Isten az
Úr az ő szava igaz és jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr2516087188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása