Rézműves Miklós - Száraz akácfa
2020. július 19. írta: Surman László

Rézműves Miklós - Száraz akácfa

 

20200304_225306.jpgAz egyik nap hazafelé az úton
El csodálkoztam egy akácos tájon
Gyönyörű zöldellő levelek pompája
Lehengerlő a természet csodája
Ahogy csodálom ezt lenyűgöző tájat
Hirtelen valami szokatlant láttok
Egy levelek nélküli kiszáradt akácfát
Megállok nézzem és érzem a fájdalmát
Mintha meg akarna engem szólítani
Érzem meg akar valamire tanítani
Gondolataiba hallom fájdalmas szavait
Lassan kezdi el mesélni napjait
Tudod nagyon nehezen fogantam meg
Jöttek viharok volt hideg és meleg
Nem volt könnyű de sikerült
Jaj de sok mindenen mentem keresztül
Tudod én is voltam boldog sokáig
Gyönyörűen zöldelltem tetőtől talpig
Madarak raktak fészket rajtam
Fiókáikat zöld leveleimmel óvtam
De egy nap nagyon beteg lettem
Gyönyörű leveleimet hullajtani kezdtem
Lassan minden erőm elhagyott
Minden egyes részem jajgatott
A többiek magukkal foglalkoznak
Minden évben körülöttem illatoznak
De nem adom fel küzdök tovább
Lesz még rajtam zöldellő faág
Te a szárazságomra lettél figyelmes
Vigyázz ez nagyon veszélyes
Ha látnád a gyökereim a földben
Küzdenek értem ez éltet mélyen a szívemben
Remélem érted lassan te is
Így tudtam életben maradni én is
Egy száraz akácfa tanácsa
Remélem a te életedben is lesz hatása

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr2716037096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása