Farkas Györgyné Ibolya - Emlékezés lámpafénynél
2020. június 18. írta: Surman László

Farkas Györgyné Ibolya - Emlékezés lámpafénynél

farkas_gyorgyne_ibolya.jpgAkkor még nem tudtam,
Hogy ki Ő, de ma már
Tudom, hogy ki volt.
Ma így emlékszem rá,
Kedves arcú nénikére.

Kézen fogva s így
Szólt hozzám ezután:
Én leszek a te mamád.
De hol van az én anyám?
Nem szól semmit.

Messze néz, könnyet hullajt.
Két szeme, lámpát gyújtott,
Imát mondott, tekintetem
Lámpafénynél csillan át,
játszadozó gyöngykarikák.

Mennyi-mennyi szeretet,
Az Úr az ő istene, akit
Nem lát, mégis úgy szeretett.
Én itt ülök mellette, bárcsak
Engem is szeretne.

Észre vette a haragom,
Simult keze arcomon.
Én padkán ülve álmosodom.
De, szemem mégis rajta
Tartom, várjál Kicsim!

Ágyam igazítsa,
Arcom simogassa,
Ha majd végső szóm
Hallod, már reggel
Nem ébredek meg.
Ne félj Kicsim, Isten
Áldott, áldjon téged.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr5315898652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása