Lakatos Fecske Béla - Megéltem
2020. május 28. írta: Surman László

Lakatos Fecske Béla - Megéltem

20190820_172324.jpgMegéltem sok dolgot,

Én a kis hazámban.

Másmilyenként élek,

Kis Magyarországban.

 

Megéltem egy rendszert,

Most másikat élek.

Megéltem, hogy más lett,

De nem jobb az élet.

 

Megéltem a század,

És az ezred fordulót is.

Megéltem, hogy elmúlt,

És élem a jövőm is.

 

Megéltem válságot,

Megéltem virágzást.

Éltem feleséget,

Dicső gyermekáldást.

 

Megéltem üldözést,

Nevemért, népemért.

Megéltem köszönést,

Bár nem mindenért.

 

Megélem mi most van,

S remélem mielőbb,

Lekerül a szájmaszk,

Majd a boltok előtt.

 

Ha ezt is megélem,

Nincs már mitől féljek.

Isten adott erőt,

Hogy mindent megéljek.

 

Áldott sorsot adott,

Ami csak tanított.

Erősebbé tette,

Lelkem, s a világot.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr5215727542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása