Lakatos Fecske Béla - Ha felnövök
2020. március 05. írta: Surman László

Lakatos Fecske Béla - Ha felnövök

20190820_172324.jpgHa majd egyszer felnövök,

Az lesz jó talán

Mindenem lesz majd nekem,

Úgy ám igazán

 

Sport autóval járok én,

És gazdag leszek,

Így lesz bizony mondom én,

Ha felnőtt leszek

 

Gyönyörű szép házam lesz,

Szinte palota

Messziről majd úgy tűnik,

Mint egy szálloda

 

A lányokat csak úgy falom,

Mint Casanova,

Eljutok én a világon,

Mindenhova

 

Nem állok én sorba sem,

Soha semmiért

A kártyámmal fizetek,

Mindig mindenért

 

Csak új ruhát hordok én,

Sportosat, komolyat

Sosem fogok viselni,

Kopott foltosat

 

És ha mégsem sikerül,

Ez csak álmodom?

Lehet nem lesz autóm, pénzem,

Sem egy forintom?

 

Hogyha sorba állok én,

Egy tányér levesért?

Ha megvetnek az emberek,

Az öltözékemért?

 

Erre nem is gondolunk,

Míg gyermekek vagyunk

Azt hisszük csak jó lehet

Az életutunk

 

Ha majd egyszer felnövök,

Az lesz jó talán?

Nem is tudom akarom-e

Úgy isten igazán

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr1415506494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása