Péter Dávid Pál - Szeretlek Jézus
2019. július 09. írta: Surman László

Péter Dávid Pál - Szeretlek Jézus

65931722_362206097831018_7086764001962491904_n.jpgSzeretlek Jézus szeretlek téged

Ha valami baj van engem te megértesz

Tudom és hiszem hogy majd ő adja a fészkem

Van úgy hogy vétkezek de ő megbocsájt ha kérem

 

Most páran azt hiszik hogy az élet csak játék

Pedig 12 évesen bemerítkeztem már én

Azóta érzem hogy sokra vihetem

Nem az a lényeg hogy mit is viselek

 

Hanem hogy Jézus benne él szívembe

Ezért szeretlek Jézus szeretlek téged

Ha rosszat csináltam bocsáss meg kérlek

Tudom most már eléggé késő tényleg

De Szeretlek Jézus és tudom hogy megértesz

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr5014933540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása