Péter Pál Natániel - Az életem így kezdődött
2019. július 05. írta: Surman László

Péter Pál Natániel - Az életem így kezdődött

img_20190705_174223.jpgAz életem így kezdődött

Megszülettem Isten döntött

Növögettem szépen lassan

Minden rosszat megtanultam.

 

Felnőtt lettem jöttem-mentem

Jól berúgtam minden éjjel

Azt gondoltam ez az élet

Míg rá döbbentem ez nem is élet

 

Jézus jött és megszólított

Az életem megváltozott

Imádkoztam énekeltem

Istenemet így dicsértem

 

Sokkal könnyebb így hogy Jézussal élek

Mert ha elesek van aki felemeljen

Jézus Krisztus a legkedvesebb barát

Megújít meggyógyít és megbocsájt

 

Ma ha hív téged ne késlekedjen a szíved

Hagy pecsételjen el téged

A mennyek állampolgára leszel

A könnyeidet ott Jézus törli le

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr8914927764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása