Péter Pál Nataniel - Uram, szomorú vagyok
2020. június 14. írta: Surman László

Péter Pál Nataniel - Uram, szomorú vagyok

61377286_2682862808454904_1776089278929960960_n.jpgVan az úgy, hogy néha lehajtom a fejem.

Némán hallgatom, hogy mondj valamit nekem.

Tudom hogy érzed, hallod, ahogy szívem dobog

És azt suttogja neked,

Uram szomorú vagyok.

Érzem hogy nemsokára válaszolsz nekem,

Lelkemet meg vidámítod, ha rajtam megpihen szemed.

Szomorú könnyekből örömkönnyek vállnak.

Ünnepel lelkem, már oly régóta vártam.

Vártam a percet a pillanatot veled,

Hogy megújítsad lelkedet, óh Jézusom bennem.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr4415809370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása