Farkas Györgyné Ibolya - Porfelhő
2020. június 04. írta: Surman László

Farkas Györgyné Ibolya - Porfelhő

farkas_gyorgyne_ibolya.jpgÉn kitől kérjem számon
Ami nekem vágy volt
S lelkemben meg maradt
A hívó szavak másnak szóltak
Gyere kicsim gyere haza

Porfelhőt kavart mezítelen
Lábam

Én úgy szaladtam
De oda érve már mást öleltek
Engem arrébb küldtek,
"Átkozott! Mit gondolsz te magadról?

Rajzolt csíkot arcomon
S hagyott lelkemben
Örökös nyomot
Háborgó lelkem nyugtalan
Amikor a hívó szót hallom

De én Istenem!

Ma én szívemből mondom:
Gyere kicsim gyere haza

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr5315741170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása