Rézműves Miklós - Az én Karácsonyom
2019. december 21. írta: Surman László

Rézműves Miklós - Az én Karácsonyom

20190712_200144.jpgKarácsonykor én soha nem kaptam semmit,

Pedig sokszor, reggelig lestem a nappalit.

Nagyon hamar meg kellett értsem,

Ez van. Nem szóltam csak nyeltem.

 

De milyen egy gyermek szíve?

Reménykedtem, kezemet ökölbe feszítve.

Teltek az évek újra, meg újra.

Reméltem, valaki egyszer segítő jobbját nyújtja.

 

De minden alkalommal csalódnom kellett.

Gyermekként így éltem át minden egyes telet.

Mégis, minden karácsonykor újra reméltem,

Így sikerült mindig túlélnem.

 

Most felnőttként teljesen másképp látom.

Édesanyám nekem mindent meg adott.

Egyedül felnevelt a legnagyobb szeretetben,

Minden karácsonykor vele lehettem kettesben.

 

Ő az én s én az Ő ajándéka voltam.

Nálunk karácsonykor a szeretetben hiány sosem volt.

Karácsony lényege nem az ajándékdoboz értéke,

Együtt lenni, egymással békében szeretetbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr9715361278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása