Péter Dávid Pál - Jézus engem szeret
2019. november 26. írta: Surman László

Péter Dávid Pál - Jézus engem szeret

29791420_181855525949920_2858363645921201138_n.jpgOlyan jó Jézus útján járni

Minden este térdepelve imádkozni

Minden gond nélkül a segítségét kérni

S az életemet vele együtt lelni

 

Gondolkodni hogy milyen rossz lehetett Neki a földön

S neki a szeretete így is írok

Olyan jó vele beszélgetni

S feltétel nélkül szeretni

 

Oly sokszor gondolkodtam

Hogy miért jó ez nekem

De rájöttem hogy azért 

Mert Jézus engem szeret

S neki a szeretete így is örök

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr3615326378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása