Péter Dávid Pál - Neked innen tipli!
2019. augusztus 24. írta: Surman László

Péter Dávid Pál - Neked innen tipli!

29791420_181855525949920_2858363645921201138_n.jpgNos hello Emberek

Helló brigádok         

Most úgy gondolom

Hogy a gonosztól hányok

Lehet  hogy néha bedőlsz neki

Mert ő mindig csak egy senki

Eltéveszt a keskeny útról

Mit Isten teremtett

S hát ezért azt mondom hogy Sátán te menj el

 

Amikor az Úrral vagyok és a mocsok gonosz mögöttem

Akkor én gúnyolom őt és egyszer hátranézek röhögve

Azt hiszi hogy engem az Úrtól elvehet

És az ő gonosz gondolataival engem megnyerhet

De el kell szomorítsalak téged mocsok gonosz mert ezt benyelted   

Az élet az Jézussal egy gyönyörű álom

Mert  nekem az ördög  olyan mint egy ízetlen rágó

Ami a farzsebedbe van ragasztva és erősen rá van tapadva

 

Mert te Ördög hiába vagy rám tapadva

Mert Jézus az akit én akartam és meg is kaphattam

Nekem ő a Királyom

És ő is marad

Mert ő az élet akár a kisgyereknek egy kifli

S ha eddig nem vetted volna a lapot Sátán

Neked innen tipli

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr1315022500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása