Rézműves Miklós - Álmomban
2019. augusztus 21. írta: Surman László

Rézműves Miklós - Álmomban

20190712_200144.jpgVolt egy nagyon furcsa álmom

Körülöttem volt az egész családom

Édesanyám édesapám testvérem

Homlokomon patakokban folyt a verejtékem

 

Féltem ezt a helyzetet megélni

Nem mertem senkivel se beszélni

Majd hallottam a kávét lefőni

Édesanyám kezdte elkészíteni

 

Körül néztem egy pillanatra

Közben kávé került a poharamba

Édesapám kezdett el beszélni

Fantasztikus volt a hangját hallani

 

Először éltembe én is hallhattam

Nem szóltam csak némán hallgattam

Közben a testvérem a kávét hozta nekem

Éreztem mennyire mélységesen szerettem

 

Lassan inni kezdtem a kávémat

És közben néztem a tökéletes családomat

Édesanyám felejthetetlen mosolya

Ez volt a boldogság órája

 

Testvérem mellettem édesapám beszél

Édesanyám a konyhában én kávét iszok ez most többet ér mindennél

Hirtelen felébredek és mindennek vége

Próbálok visszaaludni de nem sikerül mégse

 

Újra itt találom magam a valóságban

Paplanom párnám az izzadtságom átitatja

Szívem a helyéről majd ki ugrik

Órák kellenek mire a lelkem megnyugszik

 

Felejthetetlen furcsa álom

Azóta is a folytatását várom

A kávé izét soha nem feledem

Ezt a pár perces álmot köszönöm hogy megélhetem

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr2215018502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása