Rézműves Miklós - Szerettem volna
2019. július 02. írta: Surman László

Rézműves Miklós - Szerettem volna

img_20190702_212555.jpgDe szerettem volna ismerni az Édesapámat

Tanácsait hallgatni átölelni nézni orcáját

De jó lett volna vele menni iskolába

De az élet máskép hozta

 

Hat hónapig lehettem az ölébe

Tudom én voltam minden büszkesége

Azóta minket elválaszt egy láthatatlan világ

De a szeretet mindent áthidal

 

És most hogy én is apa lettem

Minden vágyam az lett

Hogy úgy nézzek Édesapám szemébe

Ahogy az én fiam néz az enyémbe

 

Álmomban már bele nézhettem a szemébe

Felébredve könny gyűlt mindkét szemembe

De tudom hogy álomból lesz valóság

Nem most egy új világban

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr914923326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása