Varróné Labancz Julianna: Szeret engem az én Istenem
2019. április 05. írta: Surman László

Varróné Labancz Julianna: Szeret engem az én Istenem

54515124_1935784659881374_4285767055145172992_n.jpgAmióta az eszem tudom

Arra neveltek, hogy cigány vagyok

Gyermekfejjel fel sem foghattam

Mit is jelentenek a mondatok.

 

Emlékeim oly sok szépet s jót adott,

Amely a rosszat, mint erős marok szétroppantott

Felismerhetem a tűznek melegét,

Népemhez való vonzó szenvedélyt.

 

Megtanított engem az Istenem

Ahogy vagyunk, egymást úgy fogadjuk el.

Oly sokat mondó a gyermek fekete szeme,

Felfedezni a csillogást, mely beragyogja a szívet.

 

Minden pillantásban ott a kérdőjel.

Néha félénk, olykor mint szilaj csikó.

Felnőtt emberként is ez megtalálható

Igaz érzelmek, mely szívből áradók.

 

Mily gyönyörűséges a bőrszíne, mit Isten alkotott!

Ében fekete haj, ami törékeny vállra hull,

Apró lábacskák, mint szökdelő őzgida

Táncra perdül a zenével eggyé válva.

 

A teremtés, alkotást tökéletesítve

E népben, mely véremben ott élhet,

Megtaláltam a választ kérdésemre:

Szeret minket a mi Istenünk testvérem!  

 

S megszűnik a csönd, Békési Roma Költők Antológiája

Grafika: Labanczné Milák Brigitta

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr6014742613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása