Lakatos Gyula: Véget egy történetnek
2019. április 05. írta: Surman László

Lakatos Gyula: Véget egy történetnek

l_gy.jpgMindig érződik a halál sejtelme.
Félek tőle!
Igen csak kapóra jön mint írónak
mert véget vet a történetnek.
Komolyra fordítva a szót:
az életet csak az elhunytunk
előtti parányi térnek tekintem.
S úgy találom, a halál nagyon
erősen ösztönző izgatószer.
Mert, hogy olyan fölfoghatatlan
végső rejtély.
Miért vagyunk csupán hát?
képtelenségnek tetszik.
Beköszöntött az öregség.
Olyasmi, amit okosabb mennél
inkább elodázni.
Mind idáig nem vert le lábamról,
ez bámulatba ejt.
Minden bizonnyal váratlanul ront rám
egy reggel arra ébredem
megvénültem.
Azonban megtanultam,
hogy mindent elfogadjak.
Van ki megkérdezi tőlem:
Megváltoztál valamiben?
Ez teljességgel idegen
a látásmódomtól.
Valamennyiünk felett ott lebeg.
Valamely vak végzet
ami jelleméhez kötődik.
Én, én vagyok
csak egyetlen életem lehet.
Tévedéseim hozzám tartoznak
csak úgy, a jó dolgok
melyeket véghezvittem.    

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr2014742601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása