Antóni Pál - Tenyerébe vésett
2019. július 13. írta: Surman László

Antóni Pál - Tenyerébe vésett

20190713_141617.jpgNem akartam a mély vizekre evezni,

Valahogy mindig tartottam ettől,

Mégis oda kerültem, mert oda küldtél,

De megígérted, hogy velem leszel.

 

Nem akartam a mélységekbe beletekinteni,

Mert féltem, hogy elveszek és nem leszek képes azokra a dolgokra,

Amelyek ott rám várnak, Te mégis oda küldtél,

De megígérted, hogy velem leszel.

 

Nem akartam szenvedni,

De mégis adtál belőle ízelítőt,

Hogy milyen a szenvedés, és megígérted,

Hogy a javamra válik.

 

Sok minden, amit nem akartam átélni,

Megtörtént velem, és most kezdek azzá válni,

Akivé akartad, hogy legyek. Köszönöm.

 

2016.

A bejegyzés trackback címe:

https://rikk.blog.hu/api/trackback/id/tr9314943140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása